Witam w odpowiedzi dla świetnego bulidu od Kxevineth postanowiłem przedstawić moją wariacje na temat bulidu condition damage.
Używam 2 daggerów i krótkiego łuku, zadaję obrażenia praktycznie kondycjami.
Bulid -głównie do gry PvE , nastawiony na przeżywalność, osłabianie wroga i współpracę w drużynie. Jesteśmy wstanie praktycznie walczyć z każdym, dzięki skillom mamy kilka możliwość regeneracji zdrowia. Każdy podstawowy cios zwraca nam ponad 100hp, a skill 3 spod daggerów około 400hp na cios zadany pojedynczemu celowi (dlatego krótki łuk z jego możliwością ataku 3 celów jednocześnie )
Co do kombinacji skillów:
-pod 6 mamy Signet of Malice- aktywna regeneracja hp przy zadawaniu ciosów + pasywna po aktywacji dodatkowo niesamowity czas odnowy 15s
-pod 7 Shadow Refuge -moim zdaniem podstawa ratująca z każdej opresji niewymagająca opisu
-pod 8 Roll for initiative- w razie potrzeby możemy odskoczyć od wroga jednocześnie zyskując 6 punktów inicjatywy
pod 9 tu w zależności od danej sytuacji możemy zastosować albo któryś z Sygnetów albo zastosowujemy Caltrops (niezły obszar działania, czas 14s oraz nie dość że przeciwnik dostaje na dzień dobry Bleeding to jeszcze na dodatek Crippled)
ma koniec pod 0- tu 2 opcje do walki 1vs 1 wybieramy Thives Guild , jeśli mamy do czynienia z większą liczbą wrogów lepiej mieć Dagger Storm (przy 3 przeciwnikach po aktywacji jesteśmy w stanie przywrócić sobie całe hp -czyli genialny skill atakująco -leczący)
Przechodząc do bulidu używam następującej kombinacji 15-0-15-20-20 dlaczego tak:
Deadly Arts 15p- ustawienie to zostało praktyczne wymuszone chęcią bycia przydatnym w każdej grupie ponieważ w bardzo ciekawy sposób osłabiamy przeciwników czyniąc ich podatnymi na ataki grupy. W tym przedziale mamy kolejno:
-kradzież nakłada truciznę na 10s
-następnie zdecydowałem sie wybrać Trait VI czyli 40% szansa przy krytyku na vulnerability przez 5s
-dalej mamy osłabienie celu na 3s za każdym razem jak go zatrujemy -przypominam o 2 rodzaju podstawowego ataku
Shadow Arts- przez wielu graczy praktycznie omijany tu 15p to minimum dzięki niemu zwiększamy efektywność regeneracji oraz zyskujemy dodatkowe punkty Toughness (komponuje się to z zastosowaną runką w zbroi)
-przy trait wybrałem III -czyli kradzież daje mi i graczom 5s regeneracje
Acrobatics -dzięki temu możemy liczyć w walce na uniki które szybko się nam regenerują, a poza tym nieźle nas bufują ( to niżej )20p z traits kolejno II-przy uniku otrzymujemy might,
-i tu nieodzowny przy tym bulidzie X-czyli leczymy sie za każdy punkt inicjatywy jaki zużyliśmy-genialne
Trickery- tutaj pozwoliłem sobie zaszaleć na początku mamy:
-III-przy każdym uniku wyrzucamy Caltrops który działa identycznie jak jego odpowiednik w skillu,
-V-kradzież daje nam na 10s jak i drużynie fury, might i swiftness
Armor- tutaj dowolność generalnie wszystko co daje na condition damage np Carrion lub Apothecary's z 6x Rune of Undead -5% of your Toughness Converted into Condition Dmg (niezła sprawa)
Wnioski na koniec:
Złodziej to niestety nie czołg i nie zrobimy z niego klasy tankującej ,generalnie mamy ogromna przeżywalność + spora liczbę uników przez co w rekach sprawnego gracza postać praktycznie nie do trafienia przez moba. Ubijemy każdego ale wymaga to troszkę czasu jednak nie jesteśmy typową ,,szklana armatką'' i sporo t możemy wziąć na klatkę. Największa wada tego zestawienia jest niestety ilość Bleedingu jaka możemy nałożyć na przeciwnika samemu z zastosowaniem wszystkich skili i uników często dopijam nawet do 20 staków (maxymalną liczba jaką może mieć mob jest 25, ), co przy większej liczbie graczy opartych o condition damage może spowodować wzajemnym negowaniem się.
Ostatnio edytowany przez Lantis (2013-02-16 22:58:37)
Offline
Tropiciel Czasu
Shadow arts - trait nr III - stealth daje regenerację, nie kradzież ;]
Offline